Avoinna: Ti Pe La 10-14

Описание изображения

Onko sinulla myytäväksi kelpaavaa tavaraa jonka voisit lahjoittaa lähetystyön hyväksi? Pienemmät tavarat, kuten vaatteet, astiastot, lamput, taulut yms. voit tuoda meille aukioloaikoina. Isompien tavaroiden, kuten huonekalujen ollessa kyseessä otathan yhteyttä etukäteen esimerkiksi soittamalla lähetystorille aukioloaikoina tai laittamalla viestin yhteydenotto-kentän kautta.

Huomiothan, että rajallisten tilojen vuoksi emme voi välttämättä ottaa kaikkia isoja huonekaluja vastaan.

Tyhjennämme sopimuksesta myös kuolinpesät.

Otamme kiitollisena vastaan hyväkuntoista tavaraa.

Lähetystorin puhelinnumero on: 053777388

Lähetystori on seurakuntamme yhteydessä toimiva käytetyn tavaran myymälä ja kahvila. Myytävä tavara on lahjoitettua, ja tuotolla tuemme lähetys ja kehitysaputyötä eri maissa. Tervetuloa ostoksille, tai maistuvalle kahville, pullalle ja jäätelölle!